A mohácsi polgármesteri hivatalban változott az ügyfélfogadás

/
Cikkünk frissítése óta eltelt 9 hónap, a szövegben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavulhattak.

Mivel az új koronavírus világjárvány miatt kihirdették hazánk egész területére a veszélyhelyzetet, ezért csak elkerülhetetlen esetben fogadnak személyesen ügyfeleket, azaz online és telefonon lehet ügyet intézni.

Tájékoztatásuk szerint a polgármesteri hivatalban ügyintézésre online módon és telefonon van lehetőség, illetve amennyiben az ügyfél személyes megjelenése feltétlenül szükséges, úgy kötelező az előzetes időpont egyeztetés.

Az elérhetőségek:

Városfejlesztési osztály 69/505-561

Pénzügyi osztály 69/505-535

Adóügyek 69/505-575

Szociális és közmunkával kapcsolatos ügyek 69/505-570

Anyakönyv 69/505-549

Hagyatéki ügyek 69/505-525

A pénztár hétfőnként és szerdánként 9 és 12 óra között a földszinten, az aulában a bejáratnál érhető el, illetve a következő telefonszámon: 69/505-531.

Kiemelt képünk Mohács város facebook oldaláról származik.

Előző sztori

Fehérbe öltözik a TV-torony

Következő sztori

Eleinte még erősen felhős vagy borult lesz az ég

Pécs Aktuál rádió
PécsFM rádió
I Love Pécs rádió
Rádió 1