Címlap Közélet Pécsi ügyinté...
Cikkünk frissítése óta eltelt 2 hónap, a szövegben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavulhattak.

Pécsi siker született az országos ügyfélszolgálati versenyen, a Tettye Forrásház csapata nyerte a víziközmű-szolgáltatók szakmai megmérettetését.

A társaság tájékoztatása szerint tizenkilenc szolgáltató csapata csapott össze a legjobb ügyfeles címért a XVIII. Országos Ügyfélszolgálati Versenyen Kecskeméten. A víziközmű cégek ügyfélszolgálatain dolgozó munkatársak szakmai teszten bizonyították elméleti tudásukat, jogszabályi és műszaki ismereteiket, emellett azt is bemutatták, hogyan hasznosítják felkészültségüket, tapasztalataikat a gyakorlatban. A személyes ügyfélkezelési kihívásban például színészek által játszott panaszos ügyfelek problémáját, ügyét oldották meg a résztvevők.

Az ágazat kiemelt, nagy érdeklődéssel kísért szakmai versenyén a pécsi csapat (Szabó-Nagy Bernadett, Fülöpp Anikó, Lőrincz-Ruppert Viktória) teljesített a legjobban. A társaság nemcsak az összesített versenyben végzett az élen, Szabó-Nagy Bernadett munkatársuk szituációs ügyfélkezelésével, frappáns kommunikációjával a szakmai zsűri különdíját is elnyerte, így idén ő lett a legjobb vizes ügyfeles.

Az esemény célja az ügyfélszolgálaton dolgozó szakemberek felkészültségének összemérése és a legjobb ügyfélkezelési gyakorlatok megosztása mellett az ügyintézők hivatásszeretetének, szakmai elkötelezettségének erősítése a vizes ágazatban.