MagyarBrands-díjas lett 2024-ben a pécsi Kodály Központ az „Innovatív Márka” kategóriában.
A MagyarBrands Program immár másfél évtizedes fennállása, komplex minősítő rendszere és független Szakmai Bizottságának értékítélete alapján értékeli a magyar vonatkozású márkákat. Célja, hogy ráirányítsa a fogyasztók és a piac figyelmét a legsikeresebb hazai márkákra, valamint a legnépszerűbb, innovatív fejlesztésekre.
A MagyarBrands program kiválasztási folyamata rendkívül komplex: többlépcsős vizsgálat során, a fogyasztók véleményét tükröző kutatási adatok és a szakértők egybehangzóan pozitív értékítélete alapján részesülhet egy márka díjazásban. Az „Innovatív Márka” kategóriában olyan szempontokat vizsgálnak, mint az identitás, a reputáció, a márkaépítés, az innovativitás és a társadalmi hasznosság.
Az „Innovatív Márka” kategóriájában a kiválasztás feltétele az alábbi egyik állítás teljesülése is:
• meglévő termékein a márka folyamatosan újít;
• vagy olyan új terméket, vagy szolgáltatást fejleszt, ami megváltoztatta a fogyasztói szokásokat, vagy új fogyasztói igényeket elégít ki;
• vagy a márka új technológiát alkalmaz;
• vagy a vállalat egyedi, új értékesítési csatornákat, szervezeti megoldásokat használ, vagy új, kreatív marketing eszközöket alkalmaz.
A Kodály Központ az elmúlt csaknem 15 évben komoly reputációra tett szert, nemcsak regionális, de országos viszonylatban is, és igazi márkanévvé vált színvonalas programjaival, azok és a konferenciák lebonyolításának minőségével. Társadalmi hasznossága megkérdőjelezhetetlen, hiszen valamennyi korosztály és társadalmi réteg számára igyekszik rendhagyó, friss, vagy éppen a klasszikus értékeket akár új, akár hagyományos formában megjeleníteni, valamint nagyszerű helyszíne országos, vagy helyi szintű szakmai konferenciáknak is
– fogalmazott Rózsa Zoltán, a Kodály Központ igazgatója.