Mivel az új koronavírus világjárvány miatt kihirdették hazánk egész területére a veszélyhelyzetet, ezért csak elkerülhetetlen esetben fogadnak személyesen ügyfeleket, azaz online és telefonon lehet ügyet intézni.
Tájékoztatásuk szerint a polgármesteri hivatalban ügyintézésre online módon és telefonon van lehetőség, illetve amennyiben az ügyfél személyes megjelenése feltétlenül szükséges, úgy kötelező az előzetes időpont egyeztetés.
Az elérhetőségek:
Városfejlesztési osztály 69/505-561
Pénzügyi osztály 69/505-535
Adóügyek 69/505-575
Szociális és közmunkával kapcsolatos ügyek 69/505-570
Anyakönyv 69/505-549
Hagyatéki ügyek 69/505-525
A pénztár hétfőnként és szerdánként 9 és 12 óra között a földszinten, az aulában a bejáratnál érhető el, illetve a következő telefonszámon: 69/505-531.
Kiemelt képünk Mohács város facebook oldaláról származik.