Címlap Gazdaság Komoly szeged...

Komoly szegedi dicséretet kapott Pécs turisztikai kampánya

Cikkünk frissítése óta eltelt 4 év, a szövegben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavulhattak.

Július elsejével elstartolt a pécsi önkormányzat és partnerei  #Pécs NYITVA elnevezésű turisztikai kampánya. Bár az önkormányzat első hangzásra csekély összeget, mindössze 15 millió forintot szán a projektre, a pécsiek egy emberként szurkolnak az országos kommunikációs kampány sikerességének. A napokban Elekes Zoltán, szegedi fesztivál- és rendezvényszervező is irigylésre méltónak aposztrofálta a pécsi akciótervet.

– Ha van olyan magyar város, amiről példát lehet venni, akkor az Szeged. Ezért is különösen hízelgő, hogy Elekes Zoltán szegedi fesztivál- és rendezvényszervező, aki közel 15 éven át volt a Magyar Fesztiválszövetség alelnöke, irigylésre méltónak találja a Pécs Nyitva-kampányt – írja Péterffy Attila, Pécs polgármestere a Facebook oldalán.

Péterffy posztjában az is olvasható, hogy mit mondott pontosan a turisztikai szakember:

Pécs és Szeged nagyon sok mindenben hasonló város. A Mecsek és a Tisza természeti adottságokkal ruházza fel őket, mindkettőnek van egyeteme, színháza, sikeres csapatai és sportolói. A lakattal a koronavírus után Pécs egy olyan ötlettel állt elő, egy olyan hagyományos szimbólummal, ami szorosan köthető a városhoz, maga a lakat által szimbolizált nyitás pedig elképesztően jó üzenet