15 millióból indítaná be Pécs turizmusát az önkormányzat

Cikkünk frissítése óta eltelt 3 hónap, a szövegben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavulhattak.
Kezdés

Ez elsőre azért nem tűnik döbbenetesen nagy összegnek. Az a kérdés, mire elég mindez?

Mint azt a Pécs Aktuál elsőként megírta: Országos kommunikációs kampányt szervez a pécsi önkormányzat a nyáron. A kampány célja Pécs turisztikai forgalmának erősítése, ezzel a város turisztikai újraindításának támogatása. Bár a részletekről egyelőre keveset tudni, annyit most elárult az önkormányzat, hogy

15 millió forintos keretet biztosított a Pécs NYITVA turisztikai kampányhoz, ezzel biztosítva annak média és marketingkeretét.

Ez így elsőre nem tűnik túl komoly összegnek, különösen nem egy országos média-kampány esetén, de

elképzelhető, hogy a kampányt összerakó szakembereknek sikerül csodát tenniük.

Ez várhatóan holnap kiderül, ugyanis újabb sajtótájékoztatót tart az önkormányzat a témában – noha pár napja a város két alpolgármestere is ugyanerről beszélt már a sajtó előtt. Arról ezt írtuk akkor:

A Pécs NYITVA célja hivatalosan az, hogy “a pécsi önkormányzat és turisztikai partnerei együtt, közösen vágjanak neki az új koronavírus járvány utáni első nyári szezonnak”.

A programhoz eddig már ötvennél is több pécsi partner csatlakozott – közölte az önkormányzat. Hogy pontosan mihez is csatlakoztak, az pedig holnap kiderül, ha minden jól megy.

Következő sztori

900 milliárd landolt a családoknál egyetlen év alatt – a kormány szerint

Legutóbbiak innen: Közélet