Budapest mellett Pécsett is megnyílt a Fressnapf ügyfélszolgálata. A vidéki irodában már több mint 30 munkavállaló dolgozik, de itt nem áll meg a német cég. Folyamatosan várják a jelentkezőket!
Az 1990-ben létrehozott, kisállatok ellátásával foglalkozó piacvezető 13 országban van jelen, több mint 16 000 főt foglalkoztat 1 900 szaküzletben. Ügyfélszolgálati tevékenységét a cég 2023-ban indította el Budapesten és Pécsen. Ez egy olyan üzleti szolgáltatóközpont, ahonnan az Európa-szerte jelenlévő Fressnapf leányvállalatokat szolgálják ki pénzügyi, logisztikai, IT, reporting és HR területeken – és már ügyfélszolgálati téren is. Most erre az irodai munkára várják a Pécs és környéken élők jelentkezését.
Nagyjából 1300 emailt és 500 hívást válaszolnak meg naponta a Fressnapf munkatársak
A Fressnapf tavaly nyáron kezdte meg a pécsi ügyfélszolgálati csapat toborzását. Idén már 32-en dolgoznak a baranyai irodában.
Nincs különbség a pécsi és a budapesti fizetések között
– Nem azért jöttünk Pécsre, hogy kevesebbet kelljen fizetni. Azért jöttünk a városba és nyitottunk ügyfélszolgálati irodát, mert itt nagyon jól beszélnek németül és lelkes munkavállalókkal találkoztunk – mondta Sipos József, a Fressnapf International Business Services ügyfélszolgálati vezetője.
Otthonról is végezhető a munka, akár részmunkaidőben is
– Jelenleg hetente kétszer járunk be az irodába Budapesten és Pécsett is. E mellett minden munkatársunknak céges juttatásként home office támogatást is nyújtunk – tette hozzá Trinter Norbert, a Fressnapf International Business Services pécsi ügyfélszolgálatának vezetője.
Fressnapf webáruházának ügyfélszolgálatát látják el Pécsről és Budapestről
Pécsett tavaly nyáron a Széchenyi tér mellett nyitott irodát a Fressnapf. Nemsokára viszont a Zsolnay szobor mellé, a Fészek Irodaházba költözik az ügyfélszolgálat.
– Egy nagyon színes és változatos munkaközösséget szeretnénk létrehozni, ahol nem számít a nem, a kor. Mindinkább az, hogy a munkavállalóink a csapat részévé tudjanak válni – hitünk szerint így lehet egy jól működő, egymást támogató, vidám csapatot felépíteni. Ami emellett fontos, az a magas szintű német nyelvtudás, mivel főként német nyelvterületen élő vásárlók kérdéseit válaszoljuk meg – tette hozzá Trinter Norbert, aki kiemelte: középfokú végzettséget várnak el a munkatársaktól és előny az ügyfélszolgálati tapasztalat, de nem feltétel.
Az állásra ITT LEHET JELENTKEZNI!
A cég küldetése: az állatok szeretete. így a munkánk a legjobbat hozza ki belőlünk. Célunk, hogy könnyebbé, jobbá és boldogabbá tegyük a kisállatok és gazdáik mindennapjait.
A Fressnapfról bővebben ITT OLVASHATSZ RÉSZLETEKET!