Címlap Hírek Tovább bővül ...

Tovább bővül a Fressnapf pécsi ügyfélszolgálati csapata

Cikkünk frissítése óta eltelt 9 hónap, a szövegben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavulhattak.

Budapest mellett Pécsett is megnyílt a Fressnapf ügyfélszolgálata. A vidéki irodában már több mint 30 munkavállaló dolgozik, de itt nem áll meg a német cég. Folyamatosan várják a jelentkezőket!

Az 1990-ben létrehozott, kisállatok ellátásával foglalkozó piacvezető 13 országban van jelen, több mint 16 000 főt foglalkoztat 1 900 szaküzletben. Ügyfélszolgálati tevékenységét a cég 2023-ban indította el Budapesten és Pécsen. Ez egy olyan üzleti szolgáltatóközpont, ahonnan az Európa-szerte jelenlévő Fressnapf leányvállalatokat szolgálják ki pénzügyi, logisztikai, IT, reporting és HR területeken – és már ügyfélszolgálati téren is. Most erre az irodai munkára várják a Pécs és környéken élők jelentkezését.

Nagyjából 1300 emailt és 500 hívást válaszolnak meg naponta a Fressnapf munkatársak

A Fressnapf tavaly nyáron kezdte meg a pécsi ügyfélszolgálati csapat toborzását. Idén már 32-en dolgoznak a baranyai irodában.

Az ügyfélszolgálati csapat küldetése, hogy közvetlenül támogassa a kisállatokat és gazdijaikat, akik Európa-szerte a Fressnapf áruházak webshopjaiban vásárolnak

Nincs különbség a pécsi és a budapesti fizetések között

– Nem azért jöttünk Pécsre, hogy kevesebbet kelljen fizetni. Azért jöttünk a városba és nyitottunk ügyfélszolgálati irodát, mert itt nagyon jól beszélnek németül és lelkes munkavállalókkal találkoztunk – mondta Sipos József, a Fressnapf International Business Services ügyfélszolgálati vezetője.

Otthonról is végezhető a munka, akár részmunkaidőben is

A cégnél hetente kétszer van irodai munkavégzés

– Jelenleg hetente kétszer járunk be az irodába Budapesten és Pécsett is. E mellett minden munkatársunknak céges juttatásként home office támogatást is nyújtunk – tette hozzá Trinter Norbert, a Fressnapf International Business Services pécsi ügyfélszolgálatának vezetője.

Fressnapf webáruházának ügyfélszolgálatát látják el Pécsről és Budapestről

Akár egy telefonhívás is megnyugtathatja a gazdit! A csapat e-mailen vagy chat segítségével teszi zökkenőmentessé a vásárlást amellett, hogy az állattartókkal is közvetlen kapcsolatot tud létesíteni

Pécsett tavaly nyáron a Széchenyi tér mellett nyitott irodát a Fressnapf. Nemsokára viszont a Zsolnay szobor mellé, a Fészek Irodaházba költözik az ügyfélszolgálat.

– Egy nagyon színes és változatos munkaközösséget szeretnénk létrehozni, ahol nem számít a nem, a kor. Mindinkább az, hogy a munkavállalóink a csapat részévé tudjanak válni – hitünk szerint így lehet egy jól működő, egymást támogató, vidám csapatot felépíteni. Ami emellett fontos, az a magas szintű német nyelvtudás, mivel főként német nyelvterületen élő vásárlók kérdéseit válaszoljuk meg – tette hozzá Trinter Norbert, aki kiemelte: középfokú végzettséget várnak el a munkatársaktól és előny az ügyfélszolgálati tapasztalat, de nem feltétel.

Az állásra ITT LEHET JELENTKEZNI!

A cég küldetése: az állatok szeretete. így a munkánk a legjobbat hozza ki belőlünk. Célunk, hogy könnyebbé, jobbá és boldogabbá tegyük a kisállatok és gazdáik mindennapjait.

A Fressnapfról bővebben ITT OLVASHATSZ RÉSZLETEKET!