Címlap Közélet Akadozik a te...

Akadozik a telefon- és az internetszolgáltatás Pécsen – FRISSÍTVE!

Cikkünk frissítése óta eltelt 4 hónap, a szövegben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavulhattak.

Január 2-án nagyjából fél 12 magasságában az egész ország területén akadozni kezdett, vagy teljesen elérhetetlenné vált a Vodafone mobil- és internethálózata, és ezzel párhuzamosan több nagyobb hazai portál (Origo, Magyar Nemzet, Mandiner) is elérhetetlenné vált, de

a KESMA pécsi lapja, a BAMA sem működik.

Hogy a szolgáltatás problémái és az elérhetetlen oldalak között van-e összefüggés, az egyelőre nem ismert, ahogy az sem, mi okozhatja a kimaradást – írja a 24.hu.

A HVG már arról ír, hogy a hanghívásokat érintő probléma jelentkezett kedd délelőtt a Telekom hálózatában is.

Nincs regisztrálva a hálózaton – ez az üzenet fogad kedden nem sokkal dél előtt több telekomos előfizetőt, akik hívást próbálnak indítani készülékükről. Másoknak egyszerűen csak azonnal megszakad, illetve fel sem épül a hívás. Aki éppen vonalban volt, azoknál pedig megszakadt a beszélgetés.

Bár a Pécs Aktuált többen értesítették a problémákról Pécsen, úgy néz ki, országszerte gondok vannak a hálózatokkal.

A hagyományos telefonálás a wifi-hálózat igénybevétele (VoWiFi, Wi-Fi hanghívás) esetén sem zökkenőmentes.

FRISSÍTVE:

Újra zavartalanul működnek a Vodafone szolgáltatásai – tájékoztatott a Vodafone.

Áramszünet okozta a szolgáltatáskiesést – derül ki a Vodafone Magyarország kora délutáni tájékoztatásából.

A cég szerint a kimaradást áramszünet okozta az egyik szerverközpontban, a forgalom átirányításának ideje alatt a szolgáltatások az ország több pontján nem voltak elérhetőek. A szolgáltató munkatársai a hibát elhárították, így a mobilszolgáltatások ismét zavartalanul működnek.

Előfordulhat azonban, hogy néhány mobilkészülék automatikusan nem csatlakozik újra a hálózathoz. Ezekben az esetekben egyszerű megoldás lehet a készülék újraindítása, vagy repülőgép üzemmódba váltása, majd visszaállítása, amely megoldja a problémát.

Jelenleg a Vodafone ügyfélszolgálata túlterhelt, ezért a szolgáltató kéri az ügyfeleit, hogy az esetleges teendőkkel kapcsolatban a Vodafone Magyarország Facebook-oldalát látogassák meg, ahol további információkat találnak.