A Zsolnay Kulturális Negyed
Címlap Kultúra Ismét Superbr...
Cikkünk frissítése óta eltelt 1 év, a szövegben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavulhattak.

2022 után 2023-ban is elnyerte a Superbrands-díjat a pécsi Zsolnay Kulturális Negyed. A díj olyan pozitív visszajelzés a brandről, amely szakmai alapon emeli ki a legjobbakat. Mára a Superbrands nemcsak a marketing és kommunikációs szakma igazodási pontja, hanem a nagyközönség számára is ismert védjegy.

A Superbrands programot a brit Brand Council független szervezet alapította 1995-ben, hogy betekintést nyújtson a legkiválóbb márkák világába. A Superbrands nemzetközi program ma már világszerte 90 országban működik, és továbbra is azon márkák előtt tiszteleg, amelyek kiemelkedő piaci sikereket érnek el, illetve e kivételes eredmények fenntartását hosszú távon is biztosítják.

A kiválasztás minden országban azonos elveket követ: a jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezi nem lehet. Az elismerés odaítéléséről többlépcsős folyamat során a 40 tagú, független szakemberekből álló Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága dönt. A döntéshozók figyelembe veszik az adott brand tradícióját, reputációját, a vállalat goodwilljét, innovációs tevékenységét és márkaépítési gyakorlatát egyaránt.