Újra mérik a fogyasztók elégedettségét a PÉTÁV-nál

Cikkünk frissítése óta eltelt 1 hónap, a szövegben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavulhattak.

A Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal legutóbb 2019-ben végzett országos elégedettségi felmérést a távhőfogyasztók körében. Akkor 10 nagyvárosi szolgáltató, köztük a PÉTÁV ügyfeleit kérdezték meg véleményükről. A pécsi cég 90% feletti eredményt ért el, amivel az ország harmadik legjobb távhőszolgáltatója lett. Idén újra esedékes a felmérés.

A kutatók személyesen és telefonon keresik fel a kiválasztott ügyfeleket és teszik fel kérdéseiket, emellett a felmérés ideje alatt a szolgáltatónál ügyet intézők is kifejthetik véleményüket a szolgáltatásról.

A felmérés során rákérdeznek a fűtés minőségére, a karbantartásokra, a távhő ár-érték arányára, de az ügyintézés gyorsaságát és eredményességét is lehet véleményezni.

Kiemelt képünk illusztráció.

Hirdetés
Előző sztori

VIDEÓ! Farsangi fánk olajszag nélkül? Mutatjuk a megoldást!

Következő sztori

Figyeljünk egymásra!

Pécs Aktuál rádió
PécsFM rádió
I Live Pécs rádió
Rádió 1