Címlap Arc Pécsi vendégl...

Pécsi vendéglőssel reklámozza magát a Mastercard, de nem ez a lényeg!

Cikkünk frissítése óta eltelt 3 év, a szövegben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavulhattak.

Sokkal fontosabb az ügy, amiért Felcser Dávid is képbe került a Reggeliből.

Nem is szaporítjuk a szót, elsőként érdemes megnézni a nagyon rövid spotot.

Vagy, aki inkább nem a közösségi oldalon keresztül nézé meg, annak ide érdemes kattintani:

A Mastercard lapja bővebben is ír a Reggeliről. A cikkben Felcser Dávid azt mondja,

„a fenntarthatóság a legfontosabb számunkra az állandó működéssel kapcsolatban.”

A Reggeli tulajdonosa Kisuti Dávid séffel együtt folyamatosan kutatja a környezettudatos megoldásokat, a lokalitás, szezonalitás mellett egy menünél fenntarthatósági szempontból ugyanolyan fontosnak tartják a felhasznált alapanyagok optimalizálását. A hús és húsmentesség egyensúlya mellett figyelik azt is, hogy mi az az ideális ételmennyiség a tányéron, amit a vendégek elfogyasztanak. Minden maradék erőforrás-pazarlás, hiszen az étel már el lett készítve, az alapanyag le lett gyártva munkaráfordítást, logisztikai szervezést, és jelentős háttérköltséget jelentve, amit a bolygó fizet meg – írják.

Érdemes elolvasni a teljes cikket, amiből nekünk egyebek mellett ez a kedvenc részünk:

A Reggeli funkciója, koncepciója, szerethető lassúsága közel áll a hely törzsközönségét adó fiatalokhoz és a Pécsett tanuló külföldi diákokhoz. Ők azok, akik nem sietnek, megértik, ha a nagy forgalom mellett várni kell az ételre, és könnyen befogadják a Reggeli világszemléletét is. Nagy általánosságban a helyiek számára a Reggeli nem annyira a mindennapok része, mint a Nappali, inkább egy különleges program.

A Piqniq és a Mastercard közös kampányt indított, ennek része a fenti spot is.

„Fontos társadalmi feladat, hogy a gasztrovállalkozások láttathassák magukat és megnyilvánuljanak a következő hónapokban. A Piqniq Budapest és a Mastercard közös kampánya ehhez járul hozzá, időt és teret biztosítva a közös tanulásnak, fejlődésnek” – árulták el.

3 hónap alatt közel 100 szakember megszólaltatásával, 25 témán keresztül mutatják be a hazai gasztronómia szereplőit: vendéglátósokat, beszállítókat, szolgáltatókat, illetve a szektorhoz kapcsolódó szakembereket.