A Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal 2018 óta gyűjti a lakossági tapasztalatokat a víz- és szennyvízszolgáltatásról. A helyi szolgáltatók közreműködésével a hivatal koordinálja az országos felmérést és hozzá is futnak be az eredmények.
A Tettye Forrásház Zrt. ügyfélszolgálati irodájában és telefonos ügyfélszolgálatán egy-egy naponta változó kérdés zárja az ügyintézést, így a fogyasztók azonnal értékelhetik az ügyfélszolgálati munkát a kihelyezett tableteken, illetve telefonjuk segítségével.
A két évvel ezelőtti felmérés során 15 ezer felhasználónk járult hozzá véleményével a szolgáltatások minőségének javításához. A visszajelzések alapján a pécsi társaság több intézkedést bevezetett, amely érzékelhető eredményt hozott az ügyintézési idő csökkenésében.
Kiemelt képünk illusztráció.