Címlap Közélet Tüke Busz: az...

Tüke Busz: az utasok együttműködése is kell a kulturált szolgáltatáshoz

Cikkünk frissítése óta eltelt 2 év, a szövegben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavulhattak.

Reagált lapunknak a Tüke Busz abban az ügyben, amelyet lapunk írt meg elsőként. Mint ahogy beszámoltunk róla, a napokban kiakadtak a 103-as járat utasai, amikor délután két tök részeg férfi szállt fel a buszra, egyiküknél pedig harci kutya is volt szájkosár nélkül.


A cég sajnálja, hogy ilyen eset megtörtént. Azt mondták,

azt is sajnálják, hogy a panasz első körben a közösségi médiában jelent meg, és nem ott a helyszínen a sofőrnél. Ha ugyanis az utasok jelzik például ezt az esetet is, akkor a pilóta ott és akkor tudott volna intézkedni.

Így viszont utólag már nem sokat lehet tenni. A társaság szerint a pilótának senki nem jelezte a 103-on, hogy gond van.

A Tüke Busz hangsúlyozta, törekszenek arra, hogy egyre jobb legyen szolgáltatás színvonala, de ehhez kellenek az utasok is. Csak közösen lehet ugyanis megteremteni a kulturált közösségi közlekedést.

Azt nem tudják megígérni, hogy a jövőben ilyen és ehhez hasonló esetek nem történnek meg, mert például egy tömött buszmegállóban, ahol egyszerre 3-4 ajtó kinyílik, a sofőrök nem látják, kik szállnak fel. Ezért fontos az utasok visszajelzése, és ha kell, akkor ott azonnal.

A cég közölte, a harci kutyás ügyben panaszt tévő utasnak reagálnak majd, de erre 30 napjuk van, abba bele fognak férni.