Címlap Baranya Legyen libegő...

Legyen libegő a Mecseken? És kisvasút? November 27-ig várják a véleményedet!

Cikkünk frissítése óta eltelt 2 hét, a szövegben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavulhattak.

Körülbelül 20 milliárd forintot költene a pécsi városvezetés a Mecsek egyes területeinek fejlesztésére. Arról, hogy pontosan min és mit változtatnának, nem ők döntenek. Azt szeretnék, ha a városban élők mondanák el, mit akarnak látni 20-30 év múlva. A kérdőíveket még egy hétig lehet kitölteni. 

Legyen mecseki libegő? És hosszabb mecseki kisvasút? Mi legyen a régi Vidámparkkal, maradjon így? Hol alakítsanak ki a Mecseken parkolókat, ha megnövekszik a forgalom az erdőben? – egyebek mellett ezeket a kérdéseket tette fel a város, amire most a pécsiek adhatják meg választ.

Közel két hónapja a városvezetés kezdeményezésére indult útjára az Aktív Pécs – Megújuló Mecsekoldal társadalmi egyeztetés a Mecsekoldal fejlesztési irányairól, amelynek alapját egy online kérdőív adja. Eddig kétezren töltötték ki, a határidő pedig közeledik.

A november 27-éig várják a véleményeket, a kérdőív ITT tölthető ki!

Az online kérdőív kitöltése 15 percet vesz igénybe. Az oldalon térképen, fotóval is bemutatják azokat az akcióterületeket, amiket fejlesztenének a Mecseken.

Péterffy: Ez nem látszatpárbeszéd, “modell” lehet a kommunikációban

– Van egy elképzelés, amit meg akarunk osztani a pécsiekkel és azt szeretnék, ha megerősítenék, hogy jól sáfárkodunk-e a város természeti értékeivel – mondta korábban Péterffy Attila. Pécs polgármestere szeptemberben még azt hangsúlyozta: ez a párbeszéd idejekorán van most, hiszen még nem érkezett meg a pénz a fejlesztésekre Brüsszelből. Egy biztos, a város vezetése kíváncsi a pécsiek véleményére.

És itt van a lista az érintett területekről, amelyekről véleményt mondhatnak a pécsiek:

  • a Misina-tető,
  • a Dömörkapu és a volt vidámpark,
  • a Mandulás kemping,
  • a Niké-szobor környéke,
  • a Remeterét,
  • valamint a mecseki parkerdőben futó bicikliutak és a mecsekoldali közösségi közlekedési megoldások fejlesztése.

Korábbi cikkünk itt olvasható: