Címlap Hírek Még ebben az ...
Cikkünk frissítése óta eltelt 3 hét, a szövegben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavulhattak.

A tradicionális értékeket megtartva, új fejlesztésű termékcsaládok gyártásába kezd a 169 éves Zsolnay Porcelánmanufaktúra Zrt. A Pécs Aktuál megtudta: az előző évek egyedi megrendeléseihez igazodva, elérkezettnek látták az időt, a modern, letisztult eleganciát képviselő, az építészetben és a lakberendezésben használható termékekgyártásához. Többek között lámpa családok, új fejlesztésű dekor termékek, térelválasztók, falpanelek, valamint villanykapcsolók gyártásának ütemezése indul el még ebben az évben.

Jönnek a lámpák, dekor termékek, térelválasztók, falpanelek

Gráin Edina a Zsolnay Manufaktúra gyártmányfejlesztési vezetője elmondta: a világhírű gyár 9500-féle dekorral rendelkezik, most viszont a modern és letisztult formavilágot célozzák meg, ami a belsőépítészetben köszönhet vissza.

Több év szakértői munkájának eredményéként kerülnek piacra az új fejlesztésű darabok. A gyár célja, hogy a

Zsolnay Home márka ne csak az étkészletet jelentse a vásárlók szemében, hanem az otthonaik design kiegészítőit is.

– Több étterem, hotel, különböző nagyvállalatok, de magánszemélyek is megkerestek minket az elmúlt években, hogy készítsünk számukra modern, Zsolnay burkolattal ellátott pultokat, falpaneleket, térelválasztókat, egyedi fürdőszobai dekorelemeket, vagy kültéri pirogránitból készült park berendezési tárgyakat. Erről azonban nem sokan tudtak eddig – mondta Kovács Anett. A Zsolnay Porcelánmanufaktúra Zrt. marketingvezetője elmondta: azt célozták meg, hogy

a fiatalabb célközönség is megismerje a Zsolnay termékeit.

– A készülő új kollekciók, termékek, továbbra is a legmagasabb minőségben, manufakturális megmunkálással készülnek, megtartva a tradicionális munkafolyamatokat, de már új köntösben tálalva. Manufaktúra vagyunk, ezért a Home Design termékei is mind kézi megmunkálással készülnek.

A ZSOLNAY A 21. SZÁZADBAN IS, MINT NAGY ELŐDEI IDEJÉN, AZ ÚJ IRÁNYOK FEJLESZTÉSÉBEN LÁTJA A JÖVŐT – hangsúlyozta Kovács Anett.

A jövőre 170 éves magyar cég, nem tervezi, hogy a jól megszokott, mindenki által ismert és szeretett termékek gyártását abbahagyja, ugyanakkor a jövőbe tekintve az innovációra helyezi a hangsúlyt. A tradicionális értékrendet megtartva új irányok megteremtésével építi a jövőt!