Címlap Közélet Nem kopogtat ...

Nem kopogtat a leolvasó: a TETTYE felfüggesztette a leolvasást és a vízmérőcserét

Cikkünk frissítése óta eltelt 4 év, a szövegben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavulhattak.

A lakossági és a víziközmű-szolgáltatás fenntartásában résztvevő munkatársak biztonságának megóvása érdekében újabb óvintézkedéseket vezetett be a TETTYE FORRÁSHÁZ Zrt. A szolgáltató további rendelkezésig szünetelteti a vízmérő leolvasást, a mellékvízmérő-cseréket, szakszerűségi vizsgálatokat és a mérőhelyek ellenőrzését.

Az elkövetkező napokra, hetekre már kiértesített, meghirdetett leolvasások, mérőcserék elmaradásáról az érintett ügyfeleket, illetve a társasház közös képviselőjét a társaság plakátokon tájékoztatja. Az elhalasztott mérőcserék pótlásáról a későbbiekben gondoskodnak. (Mérőcserével kapcsolatos észrevétel: [email protected])

Diktálja be!

Amíg a leolvasó nem kopogtat, a pontos elszámolás érdekében arra kérik az ügyfeleket, hogy az aktuális leolvasási időszakban juttassák el vízmérőjük állását a szolgáltatóhoz e-mailben, online ügyfélszolgálaton, vagy telefonon ([email protected]; www.tettyeforrashaz.hu/meroallas; 80/811-111, 72/421-700/2-es menüpont).

Azt, hogy kinél mikor esedékes a leolvasás, a számlán, vagy a cég weboldalán ellenőrizhetik (www.tettyeforrashaz.hu/leolvasas), az e-mail címmel rendelkező, regisztrált felhasználók automatikus értesítést kapnak. Ha egy felhasználási helyről nem érkezik mérőállás ebben az időszakban, a szolgáltató becsült számlát készít az elmúlt 12 havi átlagfogyasztás alapján.

A leolvasás szüneteltetése nem érinti a havi gyakoriságú ipari felhasználási helyeket, ott a mérőállások rögzítése továbbra is a megszokott rend szerint zajlik.

Továbbra is folyamatos a hibaelhárítás, szennyvízelszállítás, ivóvíz-kiszállítás

A TETTYE FORRÁSHÁZ Zrt. szakemberei a rendkívüli helyzet alatt is biztosítják a zavartalan vízellátást, szennyvízkezelést. Ugyancsak folyamatos a háztartási szennyvíz begyűjtése és az ivóvíz-kiszállítás. A társaság kéri ügyfeleit, tervezzék meg előre és időben jelezzék megrendelésüket annak érdekében, hogy az igényeket ütemezetten, a megfelelő biztonsági intézkedésekkel teljesíthessék a szakemberek.

A szolgáltató korábban vízkorlátozási moratóriumot hirdetett a veszélyhelyzet idejére, és felfüggesztette személyes ügyintézését, valamennyi víz- és szennyvízszolgáltatással kapcsolatos ügy intézése biztosított telefonon, online vagy postai úton.