Klára

Pécs Aktuál fiók

Jelentkezzen be Pécs Aktuál fiókjába, vagy hozzon lére felhasználói fiókot oldalunkon.

Regisztráció

Pécs Aktuál hírlevél

Iratkozzon fel a Pécs Aktuál hirlevelére. Összegyűjtjük Önnek a legaktuálisabb történéseket, a legérdekesebb közéleti cikkeket és elküldjük e-mail címére.

Pécs nyitva: elstartolt a kampány, ami felpörgetné a várost!

Kezdés

Hirdetés

Cikkünk frissítése óta eltelt 1 hónap, a szövegben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavulhattak.

Július elsejével elstartolt a pécsi önkormányzat és partnerei  #Pécs NYITVA elnevezésű turisztikai kampánya, amelynek részleteiről a város kultúráért felelős alpolgármestere, a program szakmai vezetője és a turizmusban érintett partnerek számoltak be a Palatinus Grand Hotel tetőteraszán tartott sajtótájékoztatón.

Hirdetés

A Pécs Aktuál élőben közvetítette a sajtótájékoztatót. Ha nem szeret olvasni, akkor ezt nézze meg:

Pécs önkormányzata turisztikai partnereivel a nyári szezont átölelő kampányt indít Pécs NYITVA címmel. A kampányt…Közzétette: Pécs Aktuál – 2020. július 1., szerda

Kincses Márk, a pécsi önkormányzat turizmusfejlesztési osztályvezetője elmondta: a kampány egy széleskörű összefogás és közös gondolkodás eredménye, amelyhez már most ötvennél több partner csatlakozott. Mivel folyamatos az érdeklődés, garantáltan változatos szállás- és gasztronómiai ajánlatok egészítik ki a nyár pécsi programjait.

A kampány központi üzenete, a #Pécs NYITVA arra utal, hogy most érdemes az ország talán legmediterránabb hangulatú városába látogatni, ami biztonságos úticél és színes programokat kínál. Kincses Márk beszélt arról is, hogy a város nevezetességei, értékei felfedezését segíti az az útlevélként megálmodott, partnereket bemutató kiadvány, amelyet a kampányhoz csatlakozó szálláshelyeken kapnak kézhez a vendégek. Nyereményjátékon is részt vehetnek a nyáron Pécsre látogatók, amelynek szerencsés nyertese a jövő évi Zsolnay Fényfesztivál idején már a város és partnerei vendégeként térhet vissza Pécsre.

– A #Pécs NYITVA logója egy a város jelképeivel díszített lakat, utalás egyebek mellett a város egyik szimbólumává vált lakatfalra – mondta el Kincses Márk. –  A kampány keretében egy kis játékra is invitáljuk a Pécsre látogatókat, amelynek résztvevői a Pécsi Tudományegyetem 3D Nyomtatási és Vizualizációs Központ készítette lakatokkal térhetnek haza, így érdemes lesz ezért is követni a kampány Facebook-oldalát.

A nyár pécsi programjaiból Bognár Szilvia alpolgármester adott ízelítőt. Szavaiból kiderült: június utolsó hétvégéjén már el is indultak a Zsolnay Negyedben a Pirogránit Esték, amelyek önmagukban is változatos programokat kínálnak a jazztől a Pannon Filharmonikusok komolyzenei koncertjéig. Vadonatúj, izgalmas színfoltja lesz Pécsnek augusztus első felében a Múzeum Utca Plusz rendezvénysorozat, melynek köszönhetően bő egy héten át olyan pezsgés költözik a belváros szívébe, ami kihagyhatatlan eleme lesz a nyárnak valamennyi pécsi és idelátogató számára.

Gellai Gergő zenei szervező szintén a Múzeum utcában, a Szabadtéri Színház területén kialakított új programhelyszínen, a Káptalan Kertben induló nyári koncertsorozattal kapcsolatosan elmondta, hogy a sorozat stílszerűen a Visszajövünk című ikonikus szám előadója, a Bagossy Brothers Company duplakoncertjével indul a hétvégén. Az egész nyáron tartó programsorozat részleteiről pénteken 16:00-kor az együttműködő partnerintézményekkel, a Pécsi Balettel és a Pécsi Horvát Színházzal közösen fognak sajtótájékoztatót tartani.

Gellai Gergő kiemelte: a belváros sem tart nyári szünetet, például az általuk szervezett 100xPécs nevű programsorozat, de ezen kívül még számos projekt és alkotókör tevékenysége hoz színfoltot a pécsi nyári forgatagba a Király utcában.

Bojcsev Andás, a Palatinus Grand Hotel igazgatója egyebek mellett arról beszélt: az összefogásra idén minden eddiginél nagyobb szükség van, ezért a város szállásadói örömmel álltak a város kezdeményezése mellé. Nem titok, hogy rendkívül nehéz időszakon vannak túl a pécsi szállásadók is, most viszont annál szívesebben fogadják a vendégeket.

Lapunkban tegnap megírtuk, hogy a Pécset népszerűsítő kampányra 15 millió forintot szán az önkormányzat, ami elsőre nem tűnik túl nagy összegnek, de talán képesek csodát tenni a kampányt koordináló szakemberek. Hogy pontosan miből is áll a most behirdetett kampány, arról exkluzív interjúban kérdeztük Kincses Márkot. A vele készült cikket hamarosan olvashatják.

Megosztás itt: facebook
Ajánlom a Facebookon
Előző sztori

Leszedhetik a mohácsi polgármestert jövő héten

Következő sztori

Kigyulladt az erdő Pécs közelében

Legutóbbiak innen: Közélet

bool(false)