Évek óta létező és jól menő pécsi program-kínálatot akarnak "újdonságként" eladni a városvezetők az ellenzék szerint, és erre még 15 millió forintot el is költenek. Csizmadia Péter, a fidesz frakcióvezetője a HírTV-nek panaszolta el aggályait a Pécs NYITVA programmal kapcsolatban.
A korábbi vezetés eredményeivel kampányol az új pécsi városvezetés, a turista csalogatásra 15 milliót költenek. A pécsi Fidesz szerint a programokban semmi újdonság nincs, ezek a rendezvények évek óta jól működnek – mondta a pécsi ellenzék vezetője a HírTV-nek. Csizmadia Péter szerint az előző évek eredményeivel kampányol most a baloldali városvezetés, de eközben elhallgatják, hogy ezek a fideszes városvezetésnek és a kormány együttműködésének köszönhetőek. Milliárdos fejlesztések voltak ugyanis Pécsett.
Mint arról a Pécs Aktuál elsőként beszámolt, 15 millió forintból indít hat hetes városmarketing kampányt Pécs, amelynek célja, hogy a városba csábítsák a látogatókat.
A legfontosabb célközönség a nagyvárosi családok és a kultúrát kedvelő fiatalok lennének.
A kampányról exkluzív interjút készítettünk a program vezetőjével, Kincses Márkkal, aki egyébként – igen szokatlanul – nem volt hajlandó kritizálni a korábbi évek városmarketingjét: