A kozármislenyi csapat az előző szezonban nagy hajrával maradt bent az NB II-ben – most is a másodosztályú tagság megtartása a cél
Címlap Sport Menő mislenyi...
Cikkünk frissítése óta eltelt 9 hónap, a szövegben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavulhattak.

Adnak a részletekre, így a marketingre is a HR-Rent Kozármisleny labdarúgócsapatánál: a napokban huszonhat másodperces kisfilmen mutatták be a 2023/2024-es szezonra készült idegenbeli mezt. Hasonló innovatív ötleteket az NB I-es kluboknál sem nagyon látunk, úgyhogy a mislenyiek célt érnek az ilyen megoldásokkal: mást csinálnak, mint a többiek.

„2023-24 idegenbeli mez!
Gyönyörű lett az új mezünk, nem igazán van párja… ahogy ennek a videónak sem!
Új koncepció és egy professzionális film
Ebben a dresszben is láthattok majd minket küzdeni a most induló Merkantil Bank Liga NB II-es szezonban.
Szerintünk emlékezetes lesz!
Tudtok ennél jobb videót mutatni? Várjuk!
Nyeremény: csapat által aláírt sál.”

Ezzel a szöveggel harangozta be az NB II-es klub azt a huszonhat másodperces videót, ami tényleg jól sikerült, és amilyet valóban nem vár az ember el az ember egy másodosztályú magyar csapattól. A Kozármislenynél azonban máshogy gondolkodnak, nem akarnak beleszürkülni a közegbe (pedig ez lenne a legkönnyebb), szeretnék – többek között – ötletes videókkal, kisfilmekkel felhívni magukra a figyelmet.

A mezbemutató „elkövetője” Hadobás Olivér, aki idén februárban diplomázott angol nyelven üzleti menedzsment szakon a Pécsi Tudományegyetemen. Szakdolgozatának témája az európai és az amerikai társadalmi, szociológiai, gazdasági környezetben működő sportmodellek összehasonlítása volt. A kozármislenyi klubnál marketing referensként dolgozó, egyébként kézilabdázó Olivér megszállottan hisz a közönség erejében, erre építi marketing-stratégiáját.

A mi családunkban nem lehet a marketing csak hobbi, mert édesapám is ezzel foglalkozik. Nálunk a szlogenek és ötletek a vasárnapi ebéd desszertjei

– mesélte a Pécs Aktuálnak.

Gyerekkorában a Liverpool sportigazgatója szeretett volna lenni (ettől még messze van, de ki tudja…). Hamar eldöntötte, hogy a sportban szeretne dolgozni, saját céget akar alapítani, és kezdő tehetséges fiatalokat mentorálna a reklámötleteivel, image filmekkel – hogy a közönség sztárjaivá váljanak.

Nálam a közönség a minden! Nem ötleteim vannak, hanem egy marketing-stratégiám, egy elképzelésem a reklámról. A marketingre vonatkozó alapelvem, hogy mindig másnak kell lenni, mint a többiek. Az ötletek ennek csak eszközei. Nagyon örülök annak, hogy a kozármislenyi klub vezetőségétől minden őrült ötletemre pozitív visszajelzést kapok, és meg is valósíthatom azokat. Szerencsésnek érzem magam emiatt. Szeretném elérni, hogy Magyarországon a kozármislenyi csapat a legjobbak között legyen sportmarketingben!

– tette hozzá Olivér.

A klubigazgató, Magyar Márk szerint fontos számukra, hogy tájékoztassák, kiszolgálják a szurkolókat, esetleg újakat szerezzenek. Ehhez a leghatékonyabb eszköz a jó és eredményes futball mellett az „ütős” marketingkommunikáció.

„Az utóbbi években igyekeztünk egyre nagyobb energiát fordítani a marketingkommunikációra, az eseményszervezésekre, közönségünk kiszolgálására és a közösségépítésre. Úgy látjuk, hogy a korábban megszokott, hagyományos „sabloncikkekkel” már nem lehet figyelmet kapni a médiazajban, ezért egész évben igyekeztünk más lehetőségeket, csatornákat keresni. Mostani promo videónk már a sokadik ilyen jól sikerült alkotás a sorban, de korábban több olyan jó marketingakciónk is volt a szezon során, amely országos publicitást kapott.”

Már csak egy hipersikeres szezonra, látványos, közönségcsalogató futballra van szükség, és tökéletes lesz a klubmarketing!

A mai menü: HR-Rent Kozármisleny versus Tiszakécske, más néven Aczél Zoltán csapata Vas László együttese ellen