Miután Cristiano Ronaldo a keddi magyar meccs előtti sajtótájékoztatón eltolta maga elől a szponzorkólát, a Coca-Cola piaci értéke mintegy négymilliárd dollárt zuhant – írja a 444 a Guardian alapján.
A portugálok – és talán az egész Eb – legnagyobb sztárja olyan megvetéssel tolta el maga elől a két üveget, mintha éppen egy szabadrúgást akartak volna elvégezni helyette. „Agua” – kommentálta egy vizesflakont lobogtatva, „Coca-Cola” – tette hozzá fintorogva.
Ennek hatására a Coca-Cola részvényárfolyama szinte azonnal 1,6 százalékot csökkent, a Coca-Cola piaci értéke pedig 242 milliárd dollárról 238 milliárd dollárra esett vissza.
Az üdítőgyártó vállalat csak annyival kommentálta a dolgot, hogy mindenkinek joga van azt inni, amit szeretne. A focista korábban egyébként volt a Pepsi és a Coca-Cola reklámarca is.