A rezsicsökkentés módosítása miatt mindenkinek egységesen augusztus 15-ig van ideje bediktálnia mérőállását.
Az EON honlapján megjelent információk szerint a szolgáltató az eredeti augusztus 5-ig szóló rendkívüli bediktálási időszakot 10 nappal meghosszabbította, így az ügyfeleknek augusztus 15-ig van lehetőségük bediktálni óraállásukat. Korábban az MVM Next Energiakereskedelmi Zrt. közölte, hogy az augusztus 1-jei árváltozáshoz kapcsolódóan minden érintett ügyfelének lehetőséget biztosít a mérőállás bediktálására, ezért ennek határidejét augusztus 15-ig meghosszabbítja.
Közleményükben kiemelik, hogy ha eddig még nem sikerült a mérőóraállás rögzítése, javasolják, hogy az ügyfelek augusztus 15-ig térjenek vissza az mvmnext.hu/Ugyfelszolgalat címen elérhető online ügyfélszolgálatra vagy a telefonos ügyfélszolgálatra.
A mérőóraállás rögzítése munkaidőn kívül is, 0-24 órában lehetséges az online felületen, illetve telefonon keresztül történő automatikus diktálással.
Felhívják továbbá ügyfeleik figyelmét, hogy
a rendkívüli diktálás nem kötelező, és a kedvezményes kereten belül fogyasztó ügyfeleiknek nem is érdemes mérőállást rögzíteni a rendkívüli időszakban.
KORÁBBAN ÍRTUK:
Az augusztus 1-jei árváltozás miatt rendkívüli lehetőséget biztosítanak a mérőállás bediktálására augusztus 5-ig – közölte az MVM a honlapján. Most azok az ügyfelek is megadhatják a mérőállásukat, akiknek nem most van a diktálási időszakuk, vagy az energiaszolgáltató állapítja meg a számlákban elszámolt havi részmennyiséget. Az adatok megadása azonban nem kötelező!
Nem mindenhol megy zökkenőmentesen a diktálás
Pécsi olvasóink jelezték, hogy a Búza téren nagy a tömeg, sok idős ember zsúfolódott össze egy időben. Az olvasói beszámoló alapján összesen három ügyintéző három ablaknál fogadja az ügyfeleket. A jelzések szerint a sértegetések és a rosszindulatú megjegyzések sem ritkák – nem csoda, hiszen mindenki türelmetlen.
Reagált az E.ON: online vagy telefonon intézzük a bediktálást!
A rendkívüli lehetőség miatt a legtöbb ügyfélszolgálatot megrohamozták. Ezért a bosszankodás és a hosszú sorok kivárása helyett azt tanácsolja az E.ON, hogy az ügyfelek próbálják meg az interneten vagy telefonon intézni a mérőállás bediktálását (ez egyébként pár perc, ha valaki ért az internetes felülethez és az működik is – a szerk.)
Hogyan lehet diktálni?
A földgáz esetében interneten az mvmnext.hu/ugyfelszolgalat oldalon vagy az MVM Next appban lehet legegyszerűbben. A rendkívüli diktálás időszakában kivételesen regisztrálás nélkül is lehet diktálni az mvmnext.hu/foldgaz/Ugyfelszolgalat oldalon, a legalsó bal oldali menüpontban. Telefonon +36 1 474 9999 +36 20 474 9999 +36 30 474 9999 +36 70 474 9999 diktálhatunk. Ügyfélszolgálat: Pécs, Mária u. 3 alatt.
Az E.ON áramügyfelek interneten az eon.hu/ugyintezes oldalon vagy az E.ON Ügyfélszolgálat appban diktálhatnak. Telefonon pedig a 06-30-344-9488 számon, vezetékes telefonról pedig a 06-80-210-211 számon. Az ügyfélszolgálati irodákban is megadható a mérőállás. Ez valószínűleg hosszasabb várakozást jelent. Azt kérik, hogy az ügyfelek mindenképpen vigyenek magukkal egy friss számlát a gyorsabb azonosítás és ügyintézés érdekében. Ügyfélszolgálat: Pécs, Búza tér 8/a. Ide tesszük a telefonszámokat, amiket találtunk: +36 52 512 400 06-40-22-00-22