Klára

Pécs Aktuál fiók

Jelentkezzen be Pécs Aktuál fiókjába, vagy hozzon lére felhasználói fiókot oldalunkon.

Regisztráció

Pécs Aktuál hírlevél

Iratkozzon fel a Pécs Aktuál hirlevelére. Összegyűjtjük Önnek a legaktuálisabb történéseket, a legérdekesebb közéleti cikkeket és elküldjük e-mail címére.

Hirdetés

Cikkünk frissítése óta eltelt 1 hónap, a szövegben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavulhattak.

Ámítás: más tollával ékeskedik a pécsi városvezetés az ellenzék szerint

Évek óta létező és jól menő pécsi program-kínálatot akarnak "újdonságként" eladni a városvezetők az ellenzék szerint, és erre még 15 millió forintot el is költenek. Csizmadia Péter, a fidesz frakcióvezetője a HírTV-nek panaszolta el aggályait a Pécs NYITVA programmal kapcsolatban.

Hirdetés

A korábbi vezetés eredményeivel kampányol az új pécsi városvezetés, a turista csalogatásra 15 milliót költenek. A pécsi Fidesz szerint a programokban semmi újdonság nincs, ezek a rendezvények évek óta jól működnek – mondta a pécsi ellenzék vezetője a HírTV-nek. Csizmadia Péter szerint az előző évek eredményeivel kampányol most a baloldali városvezetés, de eközben elhallgatják, hogy ezek a fideszes városvezetésnek és a kormány együttműködésének köszönhetőek. Milliárdos fejlesztések voltak ugyanis Pécsett.

Mint arról a Pécs Aktuál elsőként beszámolt, 15 millió forintból indít hat hetes városmarketing kampányt Pécs, amelynek célja, hogy a városba csábítsák a látogatókat.

A legfontosabb célközönség a nagyvárosi családok és a kultúrát kedvelő fiatalok lennének.

A kampányról exkluzív interjút készítettünk a program vezetőjével, Kincses Márkkal, aki egyébként – igen szokatlanul – nem volt hajlandó kritizálni a korábbi évek városmarketingjét:

Megosztás itt: facebook
Ajánlom a Facebookon
Előző sztori

Fenékkel "kapaszkodó" nőt fotóztak az egyik pécsi buszon

Következő sztori

A pécsi "bestia", aki ötvenévesen is végigveri a fél országot!

Legutóbbiak innen: Politika

bool(false)