Nagyon komoly stáb - és egy speciális repülő a felhők felett - dolgozott azon, hogy élőben nézhessük a versenyt.
A technikai zónát a célvonalnál, vagyis az állatkerttel szemben építették ki. Ahhoz, hogy vezérlőkocsihoz eljusson a kép és hang, rengeteg kamera, operatőr, motor kellett. A kamerák jeleit a verseny felett egy helikopter vette, amely az aljára szerelt kamerával rögzítette a légifelvételeket, majd továbbította az erre a célra átalakított turbólégcsavaros kisrepülőre, amely 8000 méter magasan rótta a köröket Kaposvártól Pécsig hat és fél órán keresztül. A repülő küldte a jeleket a földi vezérlőbe, amely a műholdra továbbította a kész adást.
A fedélzeten egy technikus gondoskodik a megfelelő működésről. A repülési terveket a szakasz útvonalának megfelelően állítják össze, de a pilóta a technikusok által a verseny alakulásától és a kamerák helyzetétől függően módosíthatja repülését.
A Flightradar adatai szerit a Beechcraft gyártmányú gép 27 000 lábon (8226 m) repült, 2060 liter kerozin fér a tankjába, ezzel csaknem 8 órát tud a levegőben tartózkodni. Maximális sebessége 500 km/h.
A repülő üzemeltetője az Aéro Sotravia, amely sok világverseny (Tour De France, Giro D’italia, és számos maraton, autóverseny, IRC- és WRC-futam) közvetítését végzi 1992 óta.
És a nap legjobb képei: