Országos kommunikációs kampányt szervez a pécsi önkormányzat 2020. július-augusztus hónapokban. A kampány célja Pécs turisztikai forgalmának erősítése, ezzel a város turisztikai újraindításának támogatása. A kampányban szálláshelyek, vendéglátóegységek, illetve egyéb turisztikai szolgáltatók és attrakciógazdák aktív közreműködésére is számítanak.
#pecsNYITVA! kampány keretében arra buzdítanák az utazóközönséget, hogy aki teheti, induljon ismét útnak, kiránduljon, élvezze a különleges gasztronómiai élményeket Pécsett és környékén.
A kampány központi üzenete egyszerre reflektál a pandémia utáni helyzetre, képviseli a város nyitottságát, szimbolizálja a nyitott, élő közösségi tereit, mediterrán teraszos hangulatát, illetve anélkül szól valamennyi célcsoportunkhoz, hogy szűkítené azt – véli az önkormányzat.
Az önkormányzat várja azon szálláshelyek, éttermek, valamint egyéb turisztikai attrakciók és szolgáltatók (pl.: múzeumok, nemzeti parkok, túraszervezők) jelentkezését, amelyek szívesen együttműködnének saját, illetve Pécs turisztikai forgalmának élénkítése céljából.
A kampányhoz csatlakozó szolgáltatók 2020. július 1. és augusztus 31. között érvényes, Pécs Nyitva! néven speciális ajánlatot hoznak létre – magyarázzák.
A kampányban résztvevő partnerek számára a pecsnyitva.hu weboldalon biztosítanak megjelenést és ajánlataikat is ott tennék közzé. Az átfogó, országos kampányában kiemelten népszerűsítik majd a kedvezményes ajánlatokat, valamint a csatlakozó partnerek számára a kampányt támogató promóciós eszközöket, grafikai csomagot biztosítanak.