Most indult egy kampány, ami ősszel folytatódik majd. A cél az, hogy Pécs turisztikai szerepe erősödjön.
#pécsNYITVA – Kattanj rá néven indít kampányt a város – számolt be ma a részletekről Pécs két alpolgármestere. Hogy mi ez a kampány, és mik a céljai, arról EBBEN a cikkünkben írtunk részletesen, most sem hangzott el újdonság ahhoz képest.
Rákérdeztünk viszont arra Ruzsa Csabánál, hogy most ki koordinálja Pécs városmarketingjét. Kiderült, hogy a Gazdaságfejlesztési Főosztályon belül kialakítottak egy Turizmusfejlesztési Osztályt, amelyet Kincses Márk vezet. Ő és három kollégája felel tehát a területért közvetlenül. (Független a témától, ezért csak érdekességként közöljük, hogy Kincses Márk édesapja a Magyar Orvosi Kamara elnöke, Kincses Gyula – a szerk.)
– Szolgáltatói egyeztetésre szeretnénk építeni, egyelőre a nulladik fázisban járunk, de szeptemberben, ősszel folytatjuk az egyeztetéseket.
Átbeszéljük majd az évi végi programokat, illetve azt, hogyan tudnánk átszabni az Adventet is, ez sem titok. Van azonban egy hosszabb távú gondolkodás arról, hogyan lehet a turisztikai attrakciók számát és a vonzerőt növelni Pécsen. Szeretnénk, ha a fiatal, kreatív turisztikai ötletek, amelyek ezektől a szolgáltatóktól jönnek, megjelenjenek
– magyarázta Ruzsa Csaba.
Megkérdeztük az alpolgármestert, hogy nem probléma-e szerinte, hogy miközben Pécs várná a turistákat, aközben emeltek a jegy- és belépők árán. Szerinte ez nem gond, mert csak egy korrekció történt – magyarázta.
Nézze meg rövid videó-interjúnkat: