Ez elsőre azért nem tűnik döbbenetesen nagy összegnek. Az a kérdés, mire elég mindez?
Mint azt a Pécs Aktuál elsőként megírta: Országos kommunikációs kampányt szervez a pécsi önkormányzat a nyáron. A kampány célja Pécs turisztikai forgalmának erősítése, ezzel a város turisztikai újraindításának támogatása. Bár a részletekről egyelőre keveset tudni, annyit most elárult az önkormányzat, hogy
15 millió forintos keretet biztosított a Pécs NYITVA turisztikai kampányhoz, ezzel biztosítva annak média és marketingkeretét.
Ez így elsőre nem tűnik túl komoly összegnek, különösen nem egy országos média-kampány esetén, de
elképzelhető, hogy a kampányt összerakó szakembereknek sikerül csodát tenniük.
Ez várhatóan holnap kiderül, ugyanis újabb sajtótájékoztatót tart az önkormányzat a témában – noha pár napja a város két alpolgármestere is ugyanerről beszélt már a sajtó előtt. Arról ezt írtuk akkor:
A Pécs NYITVA célja hivatalosan az, hogy „a pécsi önkormányzat és turisztikai partnerei együtt, közösen vágjanak neki az új koronavírus járvány utáni első nyári szezonnak”.
A programhoz eddig már ötvennél is több pécsi partner csatlakozott – közölte az önkormányzat. Hogy pontosan mihez is csatlakoztak, az pedig holnap kiderül, ha minden jól megy.