Címlap Közlemény Változik az ü...

Változik az ügyfélfogadás rendje a Pécsi Polgármesteri Hivatalban

Cikkünk frissítése óta eltelt 4 év, a szövegben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavulhattak.

A járványhelyzetre tekintettel a Pécsi Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadási rendje március 9-e, keddtől megváltozik: a személyes ügyintézés a rendelkezés visszavonásáig szünetel - tájékoztatott a pécsi önkormányzat.

Vannak kivételek! Az Anyakönyvi Hivatalt személyesen szerdán 8 órától 12 óráig, illetve 13 órától 17 óráig lehet felkeresni, valamint a területi szociális központokat ugyancsak szerdán egységesen 8 órától 12 óráig, illetve 13 órától 17 óráig lehet felkeresni. Az ügyfelek csak a belső bejárati ajtóig mehetnek be, a folyosókon nem tartózkodhatnak.

Arra kérnek mindenkit, amennyiben van rá lehetősége, akkor elsődlegesen elektronikusan intézze ügyeit.

A hatósági területen működő szervezeti egységek átvételi pontokat működtetnek, ahol azok, akiknek nincs elektronikus elérhetősége, illetve olyan ügytípusban kívánnak eljárni, ahol a jogszabály előírja a személyes megjelenési kötelezettséget, kérelmeiket, beadványaikat átadhatják. A rendelkezés a gyakorlatban a Hatósági Főosztályt, az Önkormányzati Adóhatósági Főosztályt és a területi Szociális Központokat érinti.

Kiemelt képünk illusztráció.