A veszélyhelyzet miatti kormányzati intézkedések betartása, a fertőzések megelőzése érdekében a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) központi ügyfélszolgálatain a személyesen megjelenő ügyfeleket előzetes időpontfoglalás alapján fogadják; az egészségügyi szolgáltatási járulék ügyintézése, a csekkigénylés és a beadványok beadása időpontfoglalás nélkül is intézhető - közölte az adóhatóság.
Mindemellett azt ajánlják, aki teheti, telefonon vagy online intézze ügyeit! A 06-80/20-21-22 számon ingyenesen hívható a NAV ügyfél-tájékoztató és ügyintéző rendszere. A rendszer használatához ügyfélazonosító számra vagy részleges kódú telefonos azonosításra van szükség.
Ügyfélazonosító szám legegyszerűbben a https://www.nav.gov.hu/ oldalról is elérhető online nyomtatványkitöltő alkalmazás használatával igényelhető a TEL-nyomtatványon.
Általános kérdésekben regisztráció nélkül is hívható a NAV Infóvonala a 1819-es telefonszámon.
A gépjárműadóval kapcsolatban a 1819-es telefonszámon a 2-es főmenüpont kiválasztásával lehet kérdezni a NAV munkatársaitól.
Az adóhatóság kéri az ügyfeleket, hogy csak rendkívül indokolt esetben keressék fel személyesen a NAV ügyfélszolgálatait!
Kiemelt képünk illusztráció.