Nagyszabású, országos elégedettségi felmérést készített a távhőfogyasztók körében a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal, a PÉTÁV kimagasló eredményt ért el.
Három szakaszban több mint ötvenezer embert kérdeztek meg tíz nagyvárosi hőszolgáltató ügyfelei közül. A PÉTÁV Kft. kimagasló, 90% feletti eredményt ért el. A pécsi céget tartják a fogyasztók az ország harmadik legjobb távhőszolgáltatójának.
A kutatók személyesen és telefonon tettek fel kérdéseket, emellett a felmérés fél éve alatt a távhőszolgáltatóknál ügyet intézők is kifejezhették a véleményüket. Az első szakaszban véletlenszerűen kiválasztott felhasználókat kérdeztek meg, később pedig olyanokat, akik valamilyen ügyintézési céllal az ügyfélszolgálathoz fordultak. A végleges eredmények több mint ötvenezer válaszadó véleményének összevetésével alakultak ki.
A PÉTÁV Kft. az elérhető 1000 pontból 905-öt szerzett, vagyis összességében 90% felettire értékelték a fogyasztók a szolgáltatást. A pécsiek különösen elégedettek voltak a fűtés folyamatosságával, a karbantartási munkák szervezésével és a sokféle számlafizetési lehetőséggel.
Kimagasló, 9,6 pontos átlagértéket kaptak mérőleolvasó munkatársak és ugyancsak 9,6 pontot adtak a válaszadók arra kérdésre, hogy a hőszolgáltató a munkája során mennyire van tekintettel a közvetlen környezet nyugalmára. Még magasabb, 9,7-es pontszámot kapott az ügyfélszolgálat szakszerűsége és eredményessége, ráadásul az ügyintézők udvariasságát, segítőkészségét is a legmagasabbra értékelték az érintettek.