A Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal legutóbb 2019-ben végzett országos elégedettségi felmérést a távhőfogyasztók körében. Akkor 10 nagyvárosi szolgáltató, köztük a PÉTÁV ügyfeleit kérdezték meg véleményükről. A pécsi cég 90% feletti eredményt ért el, amivel az ország harmadik legjobb távhőszolgáltatója lett. Idén újra esedékes a felmérés.
A kutatók személyesen és telefonon keresik fel a kiválasztott ügyfeleket és teszik fel kérdéseiket, emellett a felmérés ideje alatt a szolgáltatónál ügyet intézők is kifejthetik véleményüket a szolgáltatásról.
A felmérés során rákérdeznek a fűtés minőségére, a karbantartásokra, a távhő ár-érték arányára, de az ügyintézés gyorsaságát és eredményességét is lehet véleményezni.
Kiemelt képünk illusztráció.